Werk aan een specifieke digitale marketing skill en til je afdeling of je hele bedrijf naar een hoger niveau dankzij de virtuele live opleidingen, zowel in open opleiding als op maat in een in-company formule.
Google Advertising
3 of 5 dagen opleiding – Online
Hoe ga je succesvol aan de slag met Google Ads en betalende advertenties? We bespreken het biedingsysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google Ads. Samen zetten we jouw account op, helpen we je op weg met zoekwoorden en leren we je aantrekkelijke advertenties op te stellen.
Setup
Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …
Biedingssysteem
Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.
Zoekwoordenonderzoek
Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.
Campagnes & advertentiegroepen
Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.
Campagnes opzetten
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Conversies
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Doelgroepen
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Analyse & rapportage
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.
Analytics 4 + GTM
4 dagen opleiding – Online
Je wilt als ondernemer inzage krijgen in de resultaten van jouw digitale marketingcampagnes of meer inzicht verwerven in het gedrag van jouw websitebezoekers? Leer op een correcte manier data verzamelen, filters, doelstellingen en segmenten instellen.
Introductie
Wat is Google Analytics en hoe werkt het?
Setup, weergaves & filters
Je leert op een goede manier data te verzamelen. Hierbij kijken we naar filters, maken we de koppeling Google Search Console, Google Ads, …
Basis rapporten & dashboards
We bekijken de 4 basisrapporten en leren werken met dimensies en statistieken. Daarnaast bespreken we ook de belangrijkste items zodat je de resultaten juist leert interpreteren en leer je werken met dashboards.
Segmenten
We leren aangepaste segmenten te bouwen op basis van geslacht, leeftijd, kanalen, campagnes, … om onze data te vergelijken ten opzichte van het totaal aantal bezoekers.
Campagnes opzetten
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Conversies
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Doelgroepen
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Analyse & rapportage
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.
Analytics 4 + GTM
4 dagen opleiding – Online
Je wilt als ondernemer inzage krijgen in de resultaten van jouw digitale marketingcampagnes of meer inzicht verwerven in het gedrag van jouw websitebezoekers? Leer op een correcte manier data verzamelen, filters, doelstellingen en segmenten instellen.
Introductie
Wat is Google Analytics en hoe werkt het?
Setup, weergaves & filters
Je leert op een goede manier data te verzamelen. Hierbij kijken we naar filters, maken we de koppeling Google Search Console, Google Ads, …
Basis rapporten & dashboards
We bekijken de 4 basisrapporten en leren werken met dimensies en statistieken. Daarnaast bespreken we ook de belangrijkste items zodat je de resultaten juist leert interpreteren en leer je werken met dashboards.
Segmenten
We leren aangepaste segmenten te bouwen op basis van geslacht, leeftijd, kanalen, campagnes, … om onze data te vergelijken ten opzichte van het totaal aantal bezoekers.
Campagnes opzetten
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Conversies
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Doelgroepen
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Analyse & rapportage
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.
Google Advertising
3 of 5 dagen opleiding – Online
Hoe ga je succesvol aan de slag met Google Ads en betalende advertenties? We bespreken het biedingsysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google Ads. Samen zetten we jouw account op, helpen we je op weg met zoekwoorden en leren we je aantrekkelijke advertenties op te stellen.
Setup
Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …
Biedingssysteem
Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.
Zoekwoordenonderzoek
Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.
Campagnes & advertentiegroepen
Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.
Campagnes opzetten
Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.
Conversies
Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.
Doelgroepen
Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.
Analyse & rapportage
Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.
Vul het formulier in en ik koppel zo snel mogelijk terug met beschikbare data en bijhorende offerte.
In mijn laatste 10 jaar in digitale marketing bouwde ik mijn eigen bureau uit en begeleidde ik 2500 bedrijven als trainer bij SBM, Syntra en Google Digitaal Atelier.
Gepassioneerd door digitale marketing help ik bedrijven beter te adverteren en meer inzicht te krijgen in data om hun bedrijfsdoelstellingen te behalen en groei te realiseren.
Nu wil ik JOU helpen door al mijn kennis en ervaring te delen via mijn online cursussen, coaching of open opleidingen.