fbpx

LAUNCH PROMO EINDIGT OP 18 DECEMBER ------------- GRIJP JE KANS!

Virtuele

Live opleidingen

Live-Opleidingen-FrederikDelfosse

Werk aan een specifieke digitale marketing skill en til je afdeling of je hele bedrijf naar een hoger niveau dankzij de virtuele live opleidingen, zowel in open opleiding als op maat in een in-company formule.

Live-Opleidingen-FrederikDelfosse

Wat maakt deze trainingen bijzonder?​

  • Interactieve workshop waarbij er veel ruimte is voor vragen
  • Ontvang een certificaat na het afronden van de opleiding
  • Krijg tot 30% korting KMO portefeuille (via de dienstverlening van Yellow Stripes)
  • Met praktijkgerichte voorbeelden en uitoefeningen
  • Geen verplaatsingstijden of parkeerkosten, want je volgt de opleiding van waar je maar wilt

Interactief & praktijkgericht

Korting via KMO portefeuille

Certificaat uitreiking

  • Interactieve workshop waarbij er veel ruimte is voor vragen.
  • Ontvang een certificaat na het afronden van de opleiding.
  • Krijg tot 30% korting KMO portefeuille. (via de dienstverlening van Yellow Stripes)
  • Met praktijkgerichte voorbeelden en uitoefeningen.
  • Geen verplaatsingstijden of parkeerkosten, want je volgt de opleiding van waar je maar wilt.

Interactief &
praktijkgericht

Korting via
KMO portefeuille

Analytics 4 + GTM

  • De cursus wordt opgesplitst in vier opleidingsdagen
  • € 995 excl. BTW per persoon
    € 700 excl. BTW per persoon via
    KMO Portefeuille
  • Beschikbare data via aanvraag (onder voorbehoud van min. 5 deelnemers in totaal)

Google Advertising

  • De cursus wordt opgesplitst in drie opleidingsdagen
  • € 795 excl. BTW per persoon
    € 550 excl. BTW per persoon via
    KMO Portefeuille
  • Beschikbare data via aanvraag (onder voorbehoud van min. 5 deelnemers in totaal)

Eerstvolgende opleidingen:

Google Advertising

2
februari

3 of 5 dagen opleiding – Online

Hoe ga je succesvol aan de slag met Google Ads en betalende advertenties? We bespreken het biedingsysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google Ads. Samen zetten we jouw account op, helpen we je op weg met zoekwoorden en leren we je aantrekkelijke advertenties op te stellen.

Setup

Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …

Biedingssysteem

Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.

Zoekwoordenonderzoek

Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.

Campagnes & advertentiegroepen

Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.

Campagnes opzetten

Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.

Conversies

Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.

Doelgroepen

Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.

Analyse & rapportage

Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.

Analytics 4 + GTM

3
maart

4 dagen opleiding – Online

Je wilt als ondernemer inzage krijgen in de resultaten van jouw digitale marketingcampagnes of meer inzicht verwerven in het gedrag van jouw websitebezoekers? Leer op een correcte manier data verzamelen, filters, doelstellingen en segmenten instellen.

Introductie

Wat is Google Analytics en hoe werkt het?

Setup, weergaves & filters

Je leert op een goede manier data te verzamelen. Hierbij kijken we naar filters, maken we de koppeling Google Search Console, Google Ads, …

Basis rapporten & dashboards

We bekijken de 4 basisrapporten en leren werken met dimensies en statistieken. Daarnaast bespreken we ook de belangrijkste items zodat je de resultaten juist leert interpreteren en leer je werken met dashboards.

Segmenten

We leren aangepaste segmenten te bouwen op basis van geslacht, leeftijd, kanalen, campagnes, … om onze data te vergelijken ten opzichte van het totaal aantal bezoekers.

Campagnes opzetten

Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.

Conversies

Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.

Doelgroepen

Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.

Analyse & rapportage

Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.

Analytics 4 + GTM

20
April

4 dagen opleiding – Online

Je wilt als ondernemer inzage krijgen in de resultaten van jouw digitale marketingcampagnes of meer inzicht verwerven in het gedrag van jouw websitebezoekers? Leer op een correcte manier data verzamelen, filters, doelstellingen en segmenten instellen.

Introductie

Wat is Google Analytics en hoe werkt het?

Setup, weergaves & filters

Je leert op een goede manier data te verzamelen. Hierbij kijken we naar filters, maken we de koppeling Google Search Console, Google Ads, …

Basis rapporten & dashboards

We bekijken de 4 basisrapporten en leren werken met dimensies en statistieken. Daarnaast bespreken we ook de belangrijkste items zodat je de resultaten juist leert interpreteren en leer je werken met dashboards.

Segmenten

We leren aangepaste segmenten te bouwen op basis van geslacht, leeftijd, kanalen, campagnes, … om onze data te vergelijken ten opzichte van het totaal aantal bezoekers.

Campagnes opzetten

Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.

Conversies

Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.

Doelgroepen

Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.

Analyse & rapportage

Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.

Google Advertising

25
mei

3 of 5 dagen opleiding – Online

Hoe ga je succesvol aan de slag met Google Ads en betalende advertenties? We bespreken het biedingsysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google Ads. Samen zetten we jouw account op, helpen we je op weg met zoekwoorden en leren we je aantrekkelijke advertenties op te stellen.

Setup

Je leert jouw Google Ads profiel te beheren en de juiste koppelingen te maken met Google Search Console, Google Analytics, YouTube, …

Biedingssysteem

Je verkrijgt inzicht in het biedingssysteem, zodat je weet op welke vlakken je moet ingrijpen om een hogere positie in de zoekresultaten te behalen.

Zoekwoordenonderzoek

Je leert werken met de zoekwoordplanner en hoe je via zoekwoordopties het juiste verkeer naar jouw website kan aantrekken.

Campagnes & advertentiegroepen

Je leert campagnes opzetten in het zoek- & displaynetwerk. Hierbij bespreken we uitgebreid de structuur van Google Ad’s en hoe je het best jouw campagnes opbouwt.

Campagnes opzetten

Je leert campagnes op te zetten in het zoek- & displaynetwerk. Daarnaast bespreken we ook hoe je activerende advertenties kan opmaken.

Conversies

Je leert werken met conversies en hoe je deze op je website kan tracken via Google Tag Manager.

Doelgroepen

Je leert werken met doelgroepen & remarketing. We bespreken de verschillende mogelijkheden tot heractivatie van jouw doelgroep.

Analyse & rapportage

Je leert werken met rapporten en je verkrijgt meer inzicht in de veiling. Hierdoor kan je uw campagnes blijven optimaliseren en jouw concurrenten verslaan.

Interesse?

Vul het formulier in en ik koppel zo snel mogelijk terug met beschikbare data en bijhorende offerte.

Vraagteken-FrederikDelfosse

Deze klanten gingen je voor

FD-Plantyn-Logo
FD-ZooAntwerpen-Logo
FD-Knokke-Logo
FD-6D-Logo
FD-Karcher-Logo

Jouw coach,

Frederik Delfosse.

Als eigenaar van een digitaal marketingbureau, trainer in het Google Digitaal Atelier en docent bij SBM Opleidingen en Syntra heb ik de afgelopen tien jaar meer dan 2500 bedrijven opgeleid en begeleid in Google Ads en Google Analytics.

Gepassioneerd door digitale marketing help ik bedrijven beter te adverteren en meer inzicht te krijgen in data om hun bedrijfsdoelstellingen te behalen en groei te realiseren.

Nu wil ik JOU helpen door al mijn kennis en waardevolle inzichten te delen via mijn online cursussen, coaching of open opleidingen.