fbpx

LAUNCH PROMO EINDIGT OP 18 DECEMBER ------------- GRIJP JE KANS!

Groeitraject
in digitale marketing

Maak kans op 1 jaar lang
GRATIS toegang

Zet de eerste stappen in de digitale marketingwereld en word begeleid door een expert. Aan de hand van 10 waardevolle workshops leer je de belangrijkste tools inzetten om jouw online aanwezigheid te verhogen.

Schrijf je in en maak kans om deel uit te maken van mijn 10X groeitraject richting een succesvolle digitale marketing strategie.

 

Digitale Marketing Groei traject - Workshop overzicht

Welkom bij ons uitgebreide Digitale Marketing Groei-traject ! Hieronder vind je  een overzicht van de tien waardevolle workshops die we aanbieden om uw digitale marketingvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Klik op de links om meer te leren over elk onderwerp:
  • 1.

    Branding Fundamentals

    Leer hoe je een sterke merkidentiteit kan ontwikkelen en kan communiceren op een manier dat je jouw bedrijf onderscheidt.                                                                                         Meer informatie

  • 2.

    Websites

    Bouw een professionele website en optimaliseer deze voor prestaties en conversies.                                                                                                                                                                         Meer informatie

  • 3.

    KPI’s

    Leer hoe je meetbare doelen en KPI’s kan definiëren en implementeren voor jouw digitale marketingstrategie.                                                                                                                                     Meer informatie

  • 4.

    Google Analytics

    Ontdek Google Analytics 4 en hoe je het kan gebruiken voor diepgaande analyses van jouw websiteverkeer.        Meer informatie

  • 5.

    Starten met Google Ads

    Duik in de wereld van adverteren via Google Ads en creëer je eigen effectieve advertentiecampagnes.Meer informatie

  • 6.

    Groeien via inzichten

    Leer hoe je geavanceerde analyse- en trackingtools kan gebruiken voor betere besluitvorming. Meer informatie

  • 7.

    Strategie

    Ontwikkel een strategisch contentplan en automatiseer jouw  contentdistributie.                       Meer informatie

  • 8.

    Sociale media

    Adverteer effectief op Facebook en Instagram via Meta Advertising.                                            Meer informatie

  • 9.

    Videomarketing

    Word een expert in videomarketing door verschillende soorten video’s te begrijpen en te creëren.Meer informatie

  • 10.

    10X

    Breng al je inzichten samen in een duidelijk digitaal marketing plan.Neem deel

De verschillende stops
in jouw digitale marketingreis

Branding

Ontwikkel een sterke identiteit voor je bedrijf.

Website

Krijg inzicht in de belangrijkste basisprincipes van een goede website.

Meting

Maak kennis met Google Analytics 4.

SEO 

Duik in de wereld van zoekmachine-optimalisatie.

Google Ads

Zet de eerste stappen in de wereld van Google Ads.

Data analyse

Leer geavanceerde analyses uitvoeren en inzichten verkrijgen. 

10X

Stel een duidelijk digitaal marketingplan op.

Videomarketing

Ontdek de mogelijkheden van videomarketing.

Meta Ads

Word vertrouwd met adverteren via Meta Advertising.

Contentmarketing

Ontwikkel een effectieve contentmarketing strategie.

Hoe kan je geselecteerd worden om gratis deel te nemen?

  • Volg mij op al mijn sociale mediaplatformen.
  • Abonneer je op mijn YouTube-kanaal. 
  • Vul hieronder het formulier in waarmee je je aanmeldt.
  • Wil je extra pluspunten verdienen?​
    Stuur mij dan een motivatie waarin je uitlegt waarom jouw bedrijf de ideale kandidaat zou zijn voor mijn groeitraject.

Stel je nu kandidaat en start je reis
naar digitale groei

Icon Kick-off: 20 maart
Icon Virtueel

1. Merkbelofte

Doel: definieer de kernwaarden en belofte van het merk aan de doelgroep.
Inhoud: identificatie van de unieke waardepropositie en de emotionele connectie die het merk biedt.

2. Doelgroep

Doel: begrijp wie de doelgroep is en hoe het merk zich daarin positioneert.
Inhoud: segmentatie van de doelgroep, analyse van concurrenten, en bepalen van differentiërende factoren.

3. Persoonlijkheid

Doel: geef het merk een menselijke eigenschap en karakter.
Inhoud: identificeer de kenmerkende persoonlijkheidstrekken en waarden van het merk.

4. Archetype

Doel: begrijp het merk vanuit een archetypische context.
Inhoud: identificatie van het dominante archetypische karakter dat het merk vertegenwoordigt (bv. held, rebel, wijze).

7. Marktbenadering

Doel: bepaal de strategische benadering voor het op de markt brengen van het merk.
Inhoud: ontwikkeling van marketing- en communicatiestrategieën, inclusief online en offline kanalen.

6. Merkverhaal

Doel: creëer een betekenisvol verhaal dat het merk onderscheidt en de merkidentiteit versterkt.
Inhoud: het ontwikkelen van een samenhangend en aantrekkelijk merkverhaal dat emoties en betrokkenheid opwekt.

5. Doelgroep

Doel: krijg diepgaand inzicht in de behoeften, wensen en gedragingen van de doelgroep.
Inhoud: het opstellen van gedetailleerde persona’s en het analyseren van de klantreis.

Meer dan 7 jaar trainer

in online marketing opleidingen

Ik ben docent Digitale Marketing in het Google Digitaal Atelier, SBM opleidingen & Syntra, goed voor meer dan 180 opleidingsdagen per jaar.

Sinds 3 jaar ben ik trainer in het GDA waarin we jaarlijks meer dan 10.000 personen trainen in meer dan 24 workshops omtrent digital marketing.

Via SBM opleidingen ben ik gestart in het geven van interactieve workshops in Digital marketing, zoals GAds, FB ads, GAnalytics …

Via het erkend opleidingsinstituut Syntra West leid ik voonamelijk medewerkers en bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen op in Google Ads en Google Analytics.

Vanuit mijn passie voor digitale marketing richtte ik in 2014 het marketingbureau Yellow Stripes op. Samen met mijn team helpen we bedrijven in verschillende sectoren om hun specifieke doelen te behalen.

Je bent aan het juiste adres als:

  • Het tijd is om jouw digitale marketing zelf in handen te nemen
  • Groei onder jouw teamleden een prioriteit is
  • Digitale marketingtaal soms als chinees klinkt en een vertaalboekje geen soelaas brengt
  • Insights uit jouw sector jouw pushen om beter te zijn
  • De Googleplatformen jouw nieuwe speeltuin mogen worden.

Deze klanten gingen je voor

FD-Plantyn-Logo
FD-ZooAntwerpen-Logo
FD-Knokke-Logo
FD-6D-Logo
FD-Karcher-Logo