Investeer in de toekomst van je bedrijf. Zet met deze 10 waardevolle workshops de eerste stappen in de wereld van digitale marketing en maak kennis met de belangrijkste online tools. Hiermee verbeter je niet alleen je eigen kennis, maar verhoog je ook de online aanwezigheid van je bedrijf.
1. Merkbelofte
Doel: definieer de kernwaarden en belofte van het merk aan de doelgroep.
Inhoud: identificatie van de unieke waardepropositie en de emotionele connectie die het merk biedt.
2. Doelgroep
Doel: begrijp wie de doelgroep is en hoe het merk zich daarin positioneert.
Inhoud: segmentatie van de doelgroep, analyse van concurrenten, en bepalen van differentiërende factoren.
3. Persoonlijkheid
Doel: geef het merk een menselijke eigenschap en karakter.
Inhoud: identificeer de kenmerkende persoonlijkheidstrekken en waarden van het merk.
4. Archetype
Doel: begrijp het merk vanuit een archetypische context.
Inhoud: identificatie van het dominante archetypische karakter dat het merk vertegenwoordigt (bv. held, rebel, wijze).
7. Marktbenadering
Doel: bepaal de strategische benadering voor het op de markt brengen van het merk.
Inhoud: ontwikkeling van marketing- en communicatiestrategieën, inclusief online en offline kanalen.
6. Merkverhaal
Doel: creëer een betekenisvol verhaal dat het merk onderscheidt en de merkidentiteit versterkt.
Inhoud: het ontwikkelen van een samenhangend en aantrekkelijk merkverhaal dat emoties en betrokkenheid opwekt.
5. Doelgroep
Doel: krijg diepgaand inzicht in de behoeften, wensen en gedragingen van de doelgroep.
Inhoud: het opstellen van gedetailleerde persona’s en het analyseren van de klantreis.
Start jouw digitale marketingreis met deze 10 waardevolle workshops! Hieronder vind je een overzicht van 10 onderwerpen die zijn opgesteld om jouw digitale marketingvaardigheden naar een hoger niveau te brengen.
Leer hoe je een sterke merkidentiteit kan ontwikkelen en communiceren op een manier dat je jouw bedrijf onderscheidt.
Krijg inzicht in de belangrijkste basisprincipes van een goede website en optimaliseer je eigen landingspagina. Meer informatie
Maak kennis met Google Analytics 4 en ontdek hoe je gegevens kan analyseren en gebruiken in jouw digitale marketingstrategie. Meer informatie
Duik in de wereld van zoekmachine optimalisatie (SEO). Meer informatie
Creëer je eigen effectieve campagnes en zet de eerst stappen in de wereld van adverteren via Google Ads.
Leer hoe je geavanceerde analyse- en trackingtools kan gebruiken om waardevolle inzichten te verkrijgen. Meer informatie
Ontwikkel een effectieve contentmarketing strategie en automatiseer je contentdistributie. Meer informatie
Word vertrouwd met het adverteren op Facebook en Instagram via Meta Advertising. Meer informatie
Ontdek de mogelijkheden van videomarketing en maak kennis met verschillende soorten video’s. Meer informatie
Breng al je inzichten samen in een duidelijk digitaal marketing plan. Neem deel
Wacht niet langer! Stel je vandaag nog kandidaat en start je reis doorheen digitale marketing en groei!
Word één jaar lang begeleid door een digitale marketing expert. Leer hoe je de belangrijkste (online) tools kan inzetten in jouw weg naar succes.
Boek een gratis intakegesprek met Frederik en bespreek jouw vragen over Google Ads, Analytics en/of het 10X programma.
Als eigenaar van een digitaal marketingbureau, trainer in het Google Digitaal Atelier en docent bij SBM Opleidingen en Syntra heb ik de afgelopen tien jaar meer dan 2500 bedrijven opgeleid en begeleid in Google Ads en Google Analytics.
Gepassioneerd door digitale marketing help ik bedrijven beter te adverteren en meer inzicht te krijgen in data om hun bedrijfsdoelstellingen te behalen en groei te realiseren.
Nu wil ik JOU helpen door al mijn kennis en waardevolle inzichten te delen via mijn online cursussen, coaching of open opleidingen.