Klinken termen zoals Tags, Triggers, Containers en Variabelen nog onbekend in jouw oren? Of heb je reeds ervaring met de basis van Google Tag Manager, maar wil je dieper gaan in de tracking en DataLayers? Met deze cursus ga je vol zelfvertrouwen aan de slag in Google Tag Manager.
In deze cursus leer je hoe je vlot overweg kan met Google Tag Manager. Je leert niet alleen hoe je tags en triggers aanmaakt, maar ook hoe je ze test en hoe je problemen opspoort. Heb je dit onder de knie? Dan leer je ook meer geavanceerde technieken.
Koppel de voordelen van een online cursus met coaching op maat en til jouw kennis en inzichten in Google Tag Manager naar een volgend niveau!
Elke module bevat oefeningen waar jij de opgedane kennis toepast in de praktijk.
Het cursusmateriaal wordt aangevuld met bijhorende checklists en templates die jou helpen bij het toepassen van de leerstof in de praktijk.
Zit je vast bij een bepaalde module of heb je een vraag over de inhoud van een module? Onder elke video kan je vragen stellen die ik persoonlijk beantwoord.
Wanneer er wijzigingen plaatsvinden binnen de Google-platformen, worden de cursussen geüpdatet. Je kan de cursus levenslang en op eender welk moment raadplegen.
In mijn laatste 10 jaar in digitale marketing bouwde ik mijn eigen bureau uit en begeleidde ik 2500 bedrijven als trainer bij SBM, Syntra en Google Digitaal Atelier.
Gepassioneerd door digitale marketing help ik bedrijven beter te adverteren en meer inzicht te krijgen in data om hun bedrijfsdoelstellingen te behalen en groei te realiseren.
Nu wil ik JOU helpen door al mijn kennis en ervaring te delen via mijn online cursussen, coaching of open opleidingen.